גרה בחולון? מפרגנת לך משלוח חינם בחולון בלבד בהזמנות מעל 100 ש"ח - בהזמנה יש לבחור איסוף עצמית

כל העובדות על פחם פעיל והוספתו לסבון

פורסם ע"י Sharona Rapaport בתאריך

ידעת שפחם פעיל יכול לספוח עד פי 200 לכלוך ורעלים ממשקלו?

בטח שמעת את המושג הזה פחם פעיל ולא היית בטוחה מה זה בדיוק ולמה כדאי להשתמש בו.

פחם פעיל היא אבקה שחורה טחונה דק, שעשויה בדרך כלל מקליפות אגוז הקוקס ומשמשת לספיחת רעלים וזיהומים במערכת העיכול וגם מהעור.
זה לא הפחם, שמקורו בעץ, שאתו מדליקים את הברביקיו. הוא מגיע בקפסולות מיוחדות והוא עשוי מחומרים טבעיים, ניתן להשיגו כיום בבתי המרקחת וגם בחנויות הטבע השונות ולהיעזר בו בעת הצורך.

עוד יותר מפתיע, פחם הוא המרכיב העיקרי של מוצרי טיפוח רבים בשנים האחרונות ומספק יתרונות מדהימים, יש לו שימושים רבים החל מהלבנת שיניים, פילניג לפנים, הקלה במקרה של עקיצות ועד להקלה של נפיחויות והרעלת מזון.
לפחם הפעיל נקבוביות רבות, דרכן הוא סופח חומרים מסוגים שונים, המוני הנקבוביות שבפחם הפעיל סופחות אליהן את הרעלים והכימיקלים ובכך מונעות מהגוף עצמו לספוג אותם.

שמעת על השילוב יוצא הדופן של פחם וסבון? סבון עם פחם פעיל הוא אחד הסבונים האהובים עלי, הוא מנקה את עור הפנים ונקבוביות העור בעדינות ומשאיר את העור נקי ונעים ומתאים במיוחד לעור עם אקנה.

קשה להאמין? הפעם בחרתי לשתף אותך  על פחם פעיל ועל היתרונות הרבים של סבון פחם פעיל. 
המשיכי לקרוא כדי להכיר אותם!

סבון פחם פעיל לעור הפנים עם חמאת שיאה שומן המפ

פחם - סקירה כללית:

פחם היה כבר בשימוש מרפא במשך אלפי שנים. המצרים הקדמונים השתמשו בו כדי לנקות ולחטא פצעים. ההינדים השתמשו בו לסינון מים. במאה ה -18, רוקחים וכימאים חקרו את הפחם כדי לגלות את יכולותיו כדי לספק הגנה מפני רעלים. נכון לעכשיו, פחם פעיל (אחד הסוגים המעובדים) משמש במסנני מים כמו גם נוגד רעל.

לאחרונה, פחם פעיל צבר פופולריות רבה בגלל יתרונותיו שהוא מספק לעור. זה אולי נשמע מוזר, אבל פחם פעיל נכלל כמרכיב חשוב בסבונים טבעיים וקוסמטיקה טבעית ברחבי העולם. 

היתרונות העיקריים המקשורים לסבון פחם:

מטפל בעור שמן:

לרבים מכם נמאס לנסות דרכים שונות לטיפול בעור שומני. זה נהיה אפילו יותר גרוע במהלך עונת הקיץ. סבון פחם סופג את השמן העודף יחד עם הלכלוך מן העור. זה נותן לעור מראה נקי ללא שמן.

עור אחיד:

לסבון פחם יש את היכולת המדהימה לשלוט בשמן הפנים ולמשוך מהפנים זיהומים שהצטברו בנקבוביות העור, הוא גם יעיל בהסרת תאים מתים, ובכך מספק עור נקי ואחיד.

אקנה:

סבון פחם פעיל ידוע בכך שהוא מועיל מאוד לטיפול באקנה . הוא לא רק מסייע בהסרת רעלים, אלא גם מסיר זיהומים מהעור ובכך מסייע בטיפול באקנה. הוא אפילו יכול להקל בסימני פנים הנובעים אקנה.

מקטין את גודל הנקבוביות:

אם אתם נוטים לבלות הרבה זמן בחוץ בעשן, באבק ובזיהום, ייתכן שתבחינו בכך שלכלוך נוטה להטצבר בנקבוביות העור שלכם מה שהופך אותם בולטים יותר ומוגדלים במראה. לאחר תקופה מסוימת, ניתן לראות את הנקבוביות בבירור על הפנים. סבון פחם הוא הפתרון הטוב ביותר עבור זה. הוא לא רק שואב את הלכלוך, אלא גם מטפל בנקבוביות סתומות ומקטין את הגודל שלהם.

מצק את העור:

עור רופף מציין את תחילת הזיקנה. חשוב לנקוט בצעדים חיוניים לכל המוקדם. לפחם יש את האיכות כדי לחזק ולמצק את העור בקצב מהיר.

מתאים לכל סוגי עור:

התאמת המוצר הקוסמטי לעור היא דאגה גדולה. ובכן, סבון פחם מתאים לכל סוג העור.

אמנם, מצד אחד, הוא סופח את השמן העודף מן העור השמנוני, מצד שני, הוא גם מרכך ומזין עור יבש. יתר על כן, הוא מתאים גם לסוג העור הרגיש. הוא יעיל לטיפול באלרגיות עור ואדמומיות על הפנים.

מונע הזדקנות מוקדמת:

סבון פחם היא דרך יעילה להאט הזדקנות מוקדמת של העור. הסבון עוזר להקטין ולטשטש את קמטי ההבעה

מנקה פגמים מהעור:

שימוש קבוע בסבון פחם יכול לספק תוצאות מדהימות לעור ללא כתמים. שוב, הוא עושה זאת ביעילות על ידי הסרת זיהומים וחומרים רעילים מן העור, הוא גם עושה זאת על ידי פילינג עדין לעור.

מקל על פסוריאזיס:
לפחם יש את היכולת להסיר תאי עור מתים יחד עם מיצוי של לכלוך וזוהמה, סבון פחם גם מטפל בפסוריאזיס ואקזמה, יעיל בטיפול בעור יבש וסדוק. במקרים מסוימים גם מונע מחזרת המחלה.

מטפל בקשקשים:

לסבון פחם יש תכונה ייחודית של תפקוד כמו סבון וגם כשמפו. כאשר נעשה שימוש בשמפו, הסבון עוזר לטפל בבעיות עור כמו קשקשים וקרקפת יבשה.

הוספת פחם פעיל לסבון

כמה כדאי להוסיף?
תלוי בצבע אותו תרצי לקבל, אם את רוצה להכין סבון אפור רצוי להוסיף ככפית לכל קילו סבון, אם את רוצה להכין סבון כהה יותר, הוסיפי שתי כפיות.

איך מוסיפים?
 ניתן לערבב את הפחם עם מעט שמן או כל השמן עד להמסה מלאה 
להוסיף לעיסת הסבון יחד עם הוספת השמנים האתריים.
או לבלילת השמנים המומסים

בחוברת המתכונים תמצאו מתכון מושלם לסבון שמתאים לעור הפנים שלא מייבש את העור עם פחם פעיל


שתף את הפוסט



הפוסט הבא →


2 תגובות

  • תודה רבה על עזרתך שרונה יקירה

    שי לי שפינדלר בתאריך
  • שרונה המון תודה על הידע שאת משתפת!!
    כל מידע מעשיר אותי ואת ארסנל הכלים

    רבקה אוזן בתאריך

השאר תגובה

שים לב, תגובות חייבות להיות מאושרות לפני שיפורסמו.