גרה בחולון? מפרגנת לך משלוח חינם בחולון בלבד בהזמנות מעל 100 ש"ח - בהזמנה יש לבחור איסוף עצמית

מלחי אמבט לבריאות הגוף

פורסם ע"י Sharona Rapaport בתאריך

מי לא אוהבת לשקוע בסוף יום ארוך באמבטיה חמה ומפנקת כדי לשחרר את הלחצים והעומס של חיי היומיום?! זו אחת ההנאות הפשוטות והזמינות ביותר שיש לנו, כן גם לאימהות עסוקות יש 10 דקות להנות מטבילה באמבט.

הוספת מלחי אמבט למים מביאה ליתרונות נוספים לזמן האמבטיה שלך. כאן אני רוצה לשתף אותך ב 6 מהיתרונות הנפלאים של מלחי רחצה


1. ניקוי רעלים
היתרונות של מלח אמבט של עם מלח אפסום הוא שהמינרלים המומסים במים נספגים בעור ועוזרים לניקוי רעלים מהעור וגם להפחית גירוי ונפיחות. זה מביא להקלה על כאבים ואפילו לסיוע בירידה במשקל.

2.  ספיחת מגנזיום
עוד מהיתרונות של אמבט מלח אפסום הוא הרמה הגבוהה של מגנזיום. המגנזיום נספג בצורה הטובה ביותר דרך העור, ולכן קהוספתו למי האמבטיה היא נפלאה ומרגיעה.

מגנזיום עוזר לשיפור השינה באמצעות הרגעת שרירים כואבים, כך שההנאה מאמבט מלח אפסום לפני השינה היא אידיאלית. בנוסף טבילה באמבט עשיר במגנזיום יכולה גם לעזור להקל על כאבי מחזור.

3. הענקת לחות לעור
מסתבר שרחצה באמבטיה מלאה במלחי רחצה טבעיים יכולה דווקא לשפר את תפקוד מחסום העור. זה מאפשר לעור להישאר לך למשך זמן רב יותר. לעתים קרובות אנו חושבים ששחייה בים מייבשת את העור שלנו - אבל למעשה זה בדיוק ההפך, טבילה במי מלח משפרת מחסום העור ובשילוב עם קרם לחות טוב לגוף, מאפשרת את שמירת הלחות לאורך זמן רב יותר.

4. הקלה על כאבי שרירים
מלחי אמבט ידועים בהרגעת שרירים מתוחים, תפוסים ובהפחתת כאבים שנובעים מדלקתיות בגוף.

אם אין לך זמן לעשות אמבטיה נינוחה, את יכולה אפילו להנות מהיתרונות של מלח אמבט על ידי שימוש בהם בטבילת רגליים כואבות ועייפות, זה עשוי להרגיע גירוד בכפות הרגליים ולהפחית ריחות כפות רגליים לא נעימים.

5. פילינג טבעי
אם את רוצה להנות מיתרונות המלח גם כפילינג, קחי חופן מלחי אמבט ושפשפי אותם בעדינות על עור רטוב, תני להם להיספג בעור לכמה דקות, שטפי אותם לאמבטיה. 

שימוש בפילינג על העור מאפשר זרימת דם טובה, ניקוי תאים מתים ועור יבש וספיגה טובה יותר של מוצרי הזנה.


6. הורדת מתח
טבילה באמבטיה כשלעצמה יכולה להפחית לחץ, אבל אם תוסיפי גם את מלחי האמבט יש לך תערובת עוצמתית להורדת מתח. זרימת הדם המשופרת עוזרת לך להרפות את הגוף מבפנים ומבחוץ. השרירים שלך מוקלים. גם הנפש וגם הגוף שלך נהנים מאמבט מלח, ותערובת שמנים אתריים יחודית למטרה זו תוסיף עוד עוצמה להשפעת ההרגעה.

 באיזה תדירות ניתן להשתמש במלחי אמבט? אפשר להשתמש בהם בתדירות גבוהה, אפילו בכל יום

כמה מלח להוסיף לאמבט? מומלץ להוסיף לפחות 2 כפות כדי לקבל אפקט מינימלי

כמה זמן צריך להישאר באמבט עם המלחים? רצוי לפחות 10-20 דקות כדי לאפשר לכל המלחים והחומרים להיספג בגוף

 

לרכישה של תערובת מוכנה של מלחי אמבט 


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →


אין תגובות

השאר תגובה

שים לב, תגובות חייבות להיות מאושרות לפני שיפורסמו.