גרה בחולון? מפרגנת לך משלוח חינם בחולון בלבד בהזמנות מעל 100 ש"ח - בהזמנה יש לבחור איסוף עצמית

להכין סבון טבעי עם פילינג

פורסם ע"י Sharona Rapaport בתאריך

כדי לשמור  על עור חלק כדאי לכם להשתמש בסבון טבעי עם פילינג כפעם בשבוע, הפילינג מסיר שומן מיותר ועור מת ומאפשר לקרם הלחות ולחומרי ההזנה שבו להיספג בעור ביתר קלות ויעילות.

גרגירי פילינג דקים מתאימים לעור הפנים העדין וגרגירי הפילינג הגדולים יותר מתאימים לשאר הגוף, במיוחד לאזורים יבשים ומחוספסים כמו המרפקים וכפות הרגליים. 
בסבון ניתן להוסיף סוגים שונים ומגוונים של פילינג, הדרך הכי טובה לבחור איזה סוג פילינג אתם אוהבים בסבון שלכם היא להתנסות.

פילינג מסייע לגוף לנקות את הרעלים על ידי גירוי מערכת הלימפה, מערכת הלימפה מגורה מהפילינג וכתוצאה מכך מסייעת לגוף לנקות בצורה יעילה רעלים ופסולת, התוצאה היא מרקם עור חלק ונעים יותר. וזה מרגיש נהדר!

פילינג מונע מהנקבוביות להיסתם, ובכך מפחית או מונע אקנה וראשים שחורים, שימוש בסבון עדין עם פילינג באזורים המועדים לאקנה יכול לשפר את סתימת נקבוביות הפנים מבלי לגרות אותם. חשוב להכין סבון עדין לטיפוח העור שאינו מייבש או שוחק את העור מכיוון שהדבר יכול להחמיר יתר על המידה את מצב העור באזורים המועדים לאקנה ולגרום לנגעים נוספים.

פילינג מסייע באיזון גוון העור: יכול להיות שזה יפתיע אותך, אבל כשמשתמשים בפילינג מגבירים את זרימת הדם לכל אזורי הפנים או הגוף מה שמאפשר להפיץ באופן שווה חומרים מזינים וחמצן. פילינג יכול לאזן את גוון העור כאשר כל האזורים מטופלים באופן שווה באמצעות גירוי עדין.

כמה פילינג כדאי להוסיף?

כדאי להתחיל עם כפית אחת של גרגירי פילינג לחצי קילוגרם של סבון ולהוסיף כמות נוספת בהדרגה עד לקבלת הכמות הרצויה.

באיזה שלב בהכנת הסבון מוסיפים את הפילינג?

קחו בחשבון שהוספת פילינג יכולה מאוד להסמיך את הסבון, לכן מומלץ להוסיף את גרגירי הפילינג לאחר ערבוב קל של הסבון, לא מומלץ להגיע לשלב הטרייס.

סוגי הפילינג שניתן להוסיף לסבון טבעי: 

גרגירי קפה שחור: מעניקים תחושה נהדרת רעננה וממריצה לעור וגם צובעת את הסבון בצבע חום נהדר, רצוי להשתמש בגרגירי קפה שעברו הרתחה וסינון אחרת הצבע שלהם ינזל באופן לא אחיד לתוך הסבון שלכם.

לופה: ספוג טבעי שניתן לשלב בתוך הסבון עצמו. ניתן לטחון אותה ולהוסיפה לבלילת הסבון או לחתוך את הלופה לעיגולים, להניח בתוך תבנית סיליקון עם שקעים עגולים ולמזוג מעליה את הסבון שלכם. 
לקריאה המאמר על הלופה לחצו כאן.

מלח: מלח הוא פילינג מצויין בסבון והעובי שלו תלוי ברמת הטחינה שלו. אם תרצו סבון עם פילינג עדין כדאי להוסיף את המלח למים לאחר הוספת הסודה הקאוסטית או לעיסת הסבון לפני המזיגה לתבנית, עוד על סבוני מלח במאמר הזה.

 

קמח שיבולת שועל : אחד מסוגי הפילינג הכי עדינים ומזינים לעור מתאים לסבון עדין ולעור יבש. בחוברת המתכונים שלי אני מסבירה על סגולות השיבולת שועל ויש בה מתכון מושלם לסבון תינוקות עדין ומזין.

זרעי פרג: הוספה של זרעי פרג לסבון מוסיפה מעבר לפילינג גם עיצוב מיוחד של נקודות שחורות קטנות.

פרחי קלנדולה: טחנו את פרחי הקלנדולה היבשים לאבקה דקה, האבקה תעניק צבע צהוב מיוחד לסבון שלכם ופילינג עדין לסבון שלכם.

גרגרי משמש: מגיע כפילינג טחון דק מאוד, שמתאים במיוחד לעור הפנים העדין, מעניק לעור עיסוי ומגביר וממריץ את זרימת הדם.

מתכון לפילינג ביתי:

כפית שיבולת שועל טחונה דק

כף שמן שקדים / שמן זית / שמן אבוקדו 

מערבבים את שיבולת השועל עם השמן. מורחים את התערובת על הפנים, מחכים 10 דקות עד שהיא מתייבשת מעט ואז מסירים על ידי שפשוף עדין, התערובת הזאת גם מזינה וגם עושה פילינג עדין לפנים.

 רצוי למרוח קרם או סרום מזין מיד לאחר השימוש בפילינג.

איזה סוג פילינג אתם הכי אוהבים להוסיף לסבון הטבעי שלכם?
משתמשים בפילינג שלא הזכרתי? אשמח שתשתפו אותי!


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →


תגובה אחת

  • שרונה יקרה. תודה על הסבלנות והאדיבות שלך. בזכותך ימי הקורונה נראים אחרת וגם התוצאות! מקווה להמשך …

    אניטה בתאריך

השאר תגובה

שים לב, תגובות חייבות להיות מאושרות לפני שיפורסמו.