גרה בחולון? מפרגנת לך משלוח חינם בחולון בלבד בהזמנות מעל 100 ש"ח - בהזמנה יש לבחור איסוף עצמית

שמן תרסיס מגנזיום, למה זה טוב?

פורסם ע"י Sharona Rapaport בתאריך

מגנזיום הוא המינרל הרביעי בשכיחותו בגוף האדם, הוא חיוני ליותר מ-300 תהליכים כימיים שונים, כולל שמירה על רמת האנרגיה, תמיכה במערכת חיסונית בריאה, עזרה ברגיעה, תמיכה בשינה טובה ושמירה על בריאות הלב וכלי הדם.
יחד עם זאת, 2 מתוך 3 אנשים סובלים ממחסור במגנזיום, ואפילו לא יודעים את זה.

כל איבר בגוף, במיוחד הלב, השרירים והכליות שלך, זקוק למגנזיום. מינרל זה תורם גם להיווצרות של שיניים ועצמות חזקות ובריאות. מגנזיום מפעיל אנזימים, תורם לייצור אנרגיה ומסייע בוויסות רמות סידן, נחושת, אבץ, אשלגן, ויטמין D וחומרי תזונה חשובים נוספים בגוף.

אבל זה לא רק זה. מגנזיום ממלא גם תפקיד חיוני בתמיכה בפעילות מוחית בריאה ובמצב אופטימלי של בריאות נפשית. 

מהו ספריי שמן מגנזיום?

שמן מגנזיום הוא צורה מרוכזת מאוד של מגנזיום כלוריד (MgCl2). מעניין שזה לא באמת שמן בכלל! מגנזיום "שמן" הוא פשוט מונח שנטבע לתמיסה רוויה מאוד של מגנזיום כלוריד במים, אשר יחד עם יסודות קורט אחרים, מציג את עצמו במרקם דמוי שמן.
מה כל זה אומר? לא צריך לדאוג לגבי שומניות, כתמי שמן או כל דבר אחר שקשור לשמן.

מהו טיפול מגנזיום טרנסדרמלי?

זוהי רק דרך מהודרת ומדעית יותר לתאר מריחת שמן מגנזיום על פני העור - בין אם כתרסיס, הוספה לקרם, או בשימוש באמבטיה מלאה לגוף או לרגליים.

מאיפה המגנזיום?

המגנזיום שלנו מופק ישירות מים המלח.

מדוע שמן מגנזיום עדיף על כדורי מגנזיום?

שמן מגנזיום הוא אידיאלי מכיוון שהוא נספג מהר יותר דרך העור וזרם הדם, ומעלה רמות נמוכות או מדוללות של מגנזיום הרבה יותר מהר בגוף מאשר כדורים או תוספי מזון.

מגנזיום לטיפול בשרירים תפוסים

מי צריך להשתמש בשמן מגנזיום?

אני בכושר מצוין, אז האם אני עדיין צריך מגנזיום?

כן, כנראה יותר מרוב האנשים האחרים! ספורטאים משתמשים ביותר מגנזיום מאשר "אנשים רגילים". כל כאב לאחר אימון ניתן להקל באופן משמעותי על ידי ריסוס שמן מגנזיום ישירות על אזור הכאב ועיסויו פנימה. עדיף להשתמש במגנזיום לפני אימון כדי להפחית את הסבירות להופעת כאבים, אנשים רבים מדווחים ששמן המגנזיום שלנו עזר להקל על מרפק הטניס והגולף.

יש לי בעיות בכליות, האם שמן מגנזיום בטוח לשימוש?

אם יש לך אי ספיקת כליות או שאתה נמצא במכשיר דיאליזה, נא לא לנסות תוספת מגנזיום ללא השגחה רפואית. פעולה זו עלולה להוביל להצטברות עודפת של מגנזיום, כי ייתכן שהוא לא יסולק בשתן.

האם ניתן להשתמש בשמן מגנזיום על ילדים?

כן, זה בטוח.
עם זאת, רצוי להתחיל עם כמויות קטנות, מכיוון שהעור של הילדים רגיש יותר לגירויים. התחל לאט ופזר אותו, ניתן לדלל אותו ביחס שווה של מים כדי להתחיל. בינתיים, שימו לב לכל גירוי בעור.

בטיחות ותופעות לוואי אפשריות
האם אוכל לתת מינון יתר או ליטול יותר מדי מגנזיום?

באופן עקרוני, לא, מינון יתר אינו אפשרי כי הגוף מפריש כל עודף של מגנזיום. עם זאת, אם אתה סובל מהפרעות קשות בתפקוד הכליות, הפרעות הולכה לבבית (למשל, חסימת AV), או מיאסטניה גרביס (מחלת שרירים נדירה), עליך להתייעץ תחילה עם רופא לפני נטילת שמן מגנזיום.

מדוע יכולה להיות תחושת צריבה או גירוד?

אם רמות המגנזיום בגוף נמוכות זה עלול לפעמים לגרום לתחושת עקצוץ או לגירוד. זו אינה תגובה אלרגית - מגנזיום נמצא באופן טבעי בגוף והוא חיוני לבריאות טובה. הגוף פשוט בונה סובלנות למגנזיום, מולקולה גדולה שנספגת במהירות דרך העור. עם הזמן ועם שימוש הדרגתי, תחושה זו בדרך כלל פוחתת.

האם מגנזיום בטוח לשימוש במהלך ההריון?

כן. במהלך ההריון, רמות מתאימות של מגנזיום עוזרות למנוע מהרחם להתכווץ בטרם עת. יתר על כן, הוא גם מועיל בהפחתת התכווצויות ברגליים. נטילת מגנזיום במהלך ההריון חשובה שכן היא תומכת בבניית העצמות, מווסתת את רמות האינסולין והסוכר בדם ואת תפקוד האנזימים.


תרסיס שמן מנזיום

מִינוּן
באיזו תדירות עלי להשתמש בשמן מגנזיום?

ניתן להשתמש בו מדי יום. שמירה על מגנזיום ברמה אופטימלית יכולה לעזור לתחושת איזון יחד עם עזרה בכאבים, מתחים, התכווצויות שרירים ורגליים עייפות. 30 ריסוסים של שמן מגנזיום מחזירים את רוב האנשים לרמות אופטימליות. אנו ממליצים על 15 ריסוסים בבוקר ו-15 בערב כדי לקבל את מלוא התועלת - זה לוקח פחות מדקה!

כמה שמן מגנזיום עלי לרסס על העור שלי?

רצוי 5-20 ריסוסים לכל שימוש, בהתאם לסובלנות ולצורך. בהתחלה, רצוי לייצר סבילות על ידי פיצול הריסוסים (לדוגמה, 15 תרסיסים בבוקר ו-15 תרסיסים בלילה) או דילולו במים כדי להקל על עקצוצים או צריבה.
עם זאת, יש רבים שמרססים 5-10 פעמים על חלקים שונים בגופם מדי יום, וזה אידיאלי עבורם, בעוד שאחרים מרססים יותר.

כמה מגנזיום יש בכל תרסיס?

כל תרסיס שונה במקצת, על סמך כמות הלחץ שמשתמשים. עם זאת, בממוצע אני מעריכה כ-55 מ"ג ל-5 תרסיסים, או 110 מ"ג ל-10 ריסוסים.

טיפים למקצוענים
איפה הכי כדאי למרוח שמן מגנזיום?

רוב האנשים מרססים את זה על הידיים, הרגליים, כפות הרגליים ו/או הבטן. יש אנשים עם בעיות ספציפיות כמו התכווצויות רגליים או שרירים והם ירססו ויעסו את זה על החלק הזה של הגוף שלהם. אנו ממליצים לעסות את שמן המגנזיום בעדינות לתוך העור . לאחר ספיגה דרך העור שלך, המגנזיום יגיע לחלקים שונים בגוף.

 עצות מועילות לפני הגשת השימוש

כדי לקבל את היתרונות המקסימליים, ודאו שהעור נקי, זה יעזור למגנזיום להספג טוב יותר ומהר יותר. מומלץ למרוח את התרסיס לאחר מקלחת, כאשר העור נקי וחם, והנקבוביות שלך פתוחות יותר.



האם כדאי לשטוף את שמן המגנזיום לאחר מריחתו?

אנו ממליצים לשטוף ידיים לאחר המריחה ולהימנע ממגע עם העיניים. אין צורך לשטוף במקומות אחרים, אבל זה תלוי בך, אם אתם מעדיפים לשטוף את שמן המגנזיום, המתינו לפחות 10 דקות כדי לאפשר למגנזיום להיספג במלואו.

האם ניתן להשתמש בשמן מגנזיום כמי פה?

כן, אבל עם זאת, רצוי להיזהר בשימוש בו כמי פה - בעיקר בשל הרגישות הכללית של פנים הפה והחניכיים. אבל, ניתן לגרגר עם כמות מדוללת של השמן במים. היזהרו לא לבלוע אותו, כי זה עלול להרגיז את הבטן.

האם ניתן להשתמש בשמן מגהזיום כדיאודורנט?

כן, ראשית, זהו דאודורנט בטוח יותר וטבעי בהשוואה לחלופות מלאות בכימיקלים מזיקים.
שנית, שימוש בשמן מגנזיום כדאודורנט היא דרך טובה להשיג את כמות המגנזיום היומית שלכם. עם זאת, זכור כי בתי השחי רגישים הרבה יותר בהשוואה לחלקים אחרים בגוף (כמו הידיים והרגליים). אם משתמשים בשמן מגנזיום בתור דאודורנט, דללו אותו במים והתחילו לאט לבנות סבילות. אין למרוח אותו על בתי שחי מגולחים, מכיוון שהוא ישרוף.

לרכישה של השמן 

 

מידע זה מיועד למטרות ידע בלבד. המוצרים שנדונו אינם מיועדים לאבחן, לרפא, לטפל או למנוע כל מחלה. אנא התייעצו עם רופא לפני ביצוע שינויים כלשהם בתזונה  או שימוש בתכשיר זה או בכל ספריי שמן מגנזיום אחר


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →


אין תגובות

השאר תגובה

שים לב, תגובות חייבות להיות מאושרות לפני שיפורסמו.