גרה בחולון? מפרגנת לך משלוח חינם בחולון בלבד בהזמנות מעל 100 ש"ח - בהזמנה יש לבחור איסוף עצמית

עור ושיער בריאים מבפנים - יופי הוליסטי

פורסם ע"י Sharona Rapaport בתאריך

החיים שלנו בעידן המודרני לחוצים ועמוסים מאוד, עבודה, פקקים, משפחה, מצב פוליטי, יוקר המחייה ועוד. אני רוצה לקחת רגע כדי לבדוק את הקשר המורכב איך אורח החיים שלנו, התזונה והרווחה הנפשית משפיעים באופן משמעותי על המצב הבריאותי שלנו באופן כללי וגם על בריאות העור והשיער.
יופי הוליסטי הוא יותר מסתם טרנד, זוהי גישה שמזהה את החיבור ההדדי של הגוף, הנפש והנשמה שלנו, על ידי אימוץ שיטות הוליסטיות, אפשר לטפח עור ושיער בריאים מבפנים, ולהשיג זוהר טבעי המקרין החוצה.

מיינדפולנס וניהול מתחים:

מתח כרוני מחליש את המערכת החיסונית, מה שהופך את העור והקרקפת לפגיעים יותר לזיהומים, אלרגיות ונזקים סביבתיים, לעתים קרובות מוביל לבעיות כמו אקנה, הזדקנות מוקדמת, דלקות בעור ונשירת שיער. שילוב טכניקות מיינדפולנס כמו מדיטציה, יוגה או תרגילי נשימה יכולים להפחית משמעותית את רמות הלחץ.
כשהמחשבות רגועות, זה משתקף בעור ובשיער, נותן לו זוהר טבעי ובריא.

מדיטציה עם נר טבעי

תזונה מאוזנת לעור ושיער בריאים:

תזונה מאוזנת ועשירה בנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים היא אבן היסוד של יופי הוליסטי.
יש חשיבות עצומה בלכלול בארוחות שלנו הרבה פירות טריים, ירקות, ירוקים, נבטים עשירים בנוגדי חימצון, מזונות עשירים בחומצות שומן אומגה 3, כמו אגוזי מלך וזרעי פשתן שמעודדים צמיחת שיער בריאה ושומרים על גמישות העור.
הקפידי על שתיית מים או תה צמחים בצורה מספקת לאורך כל היום כדי לשמור על לחות טובה לעור ולקרקפת.
בנוסף שימי לב לאופן בו את מנהלת את הארוחות שלך:
השתדלי לפנות זמן רגוע לארוחה ואכלי בנחת
העניקי תשומת לב למזון שנכנס אל הגוף שלך
השתדלי לא לאכול כשלוש שעות לפני השינה, בשינה הגוף עסוק בניקוי רעלים וריפוי הגוף

טיפוח טבעי וטיפוח שיער:

מוצרי הטיפוח התעשייתיים מכילים כמויות מאוד גדולות של חומרים רעילים ומסוכנים, הם נספגים דרך העור, מגיעים למחזור הדם וגורמים נזק לבריאות הכללית שלך, לעור וגם לשיער לקריאת המאמר על חומרים מסוכנים שכדאי לך להימנע מהם

בחרי במוצרי טיפוח טבעיים ללא כימיקלים מזיקים, ממש בקלות ניתן להכין או לרכוש מוצרי טיפוח טבעיים, יעילים שלא גורמים לנזק לבריאותך, מה שאת מורחת על העור והשיער שלך חשוב לא פחות ממה שאת אוכלת.

יתרון נוסף של שימוש במוצרי טיפוח טבעיים הוא השימוש בשמנים אתריים בעלי יכולות מדהימות לשיפור מראה עור והבריאות ובעיקר יש להם תכונות נפלאות ועוצמתיות להורדת רמות לחץ וחרדה.

הכנת סבונים טבעיים

פעילות גופנית:

פעילות גופנית סדירה לא רק שומרת על הגוף שלך בכושר אלא גם משפרת את זרימת הדם בגוף.
זרימת דם טובה פירושה אספקת חמצן וחומרים מזינים טובים יותר לעור ולזקיקי השיער שלך ולקידום בריאות באופן כללי.
ההזעה במהלך הפעילות הגופנית עוזרת לפתוח את הנקבוביות ומאפשרת לרעלים שהצטברו ברקמות השונות לצאת מהגוף, לכן חשוב להשתמש בדאודורנט טבעי שלא מכיל אלומיניום ולא סותם את נקבוביות הזיעה ומאפשר לזיעה ולרעלים לצאת באופן חופשי.

אם את כמוני ולא ממש אוהבת פעילות גופנית, מצאי פעילות קלילה שתוכלי להנות ממנה, כמו ריקוד, יוגה, הליכה, או פילאטיס, אפילו ב10 דקות של מתיחות בבוקר תרגישי את ההבדל.

שינה איכותית:

שנת לילה טובה חיונית לתהליכי התיקון והריפוי של הגוף. במהלך שינה עמוקה, הגוף שלך מייצר קולגן, שהוא חלבון חיוני לגמישות העור.
חוסר שינה עלול להוביל לעיגולים שחורים, קמטים, נשירת שיער ועור עמום.
שאפי ל-7-8 שעות שינה איכותיות בכל לילה כדי להתעורר רעננה ועור זוהר ובריא, השתדלי ששעת השינה שלך תהיה מוקדמת וללא מסכים.

רווחה רגשית וביטחון עצמי:

לבסוף, המצב הרגשי שלך הוא זה שמשחק תפקיד ראשי במראה שלך, כשאת מרגישה בטוחה ומרוצה, זה מוקרן דרך העור והעיניים שלך.
מצאי זמן לעסוק בפעילויות שמביאות לך שמחה פנימית, הקיפי את עצמך באנשים שיש להם השפעות חיוביות על חייך ותרגלי אהבה עצמית. הביטחון הפנימי שלך ישפר את היופי החיצוני הטבעי שלך בדרכים שאף מוצר קוסמטי לא יכול לשפר.

ככל שהמסע שלי בעולם היופי ההוליסטי התקדם, הבנתי שיופי הוליסטי אינו קשור רק למראה החיצוני; זה קשור העיקר לביטחון ולתחושת שלווה שמקרינה מבפנים.
אני עוסקת הרבה בפעילויות שמעניקות לי שמחה ונותנות לי משמעות, אני מקיפה את עצמי בחיוביות, מתרחקת ככל הניתן ממצבים שממלאים אותי פחד וחרדה ואני מתרגלת אהבה וקבלה.

מיינדפולנס

 

הצטרפי אליי למסע המדהים הזה ליופי הוליסטי, יחד, בואי נאמץ את המהלכים שמטפחים את העור והשיער שלנו, לא רק על פני השטח, אלא ממעמקי הווייתנו.

יופי הוליסטי הוא מסע שחוגג את היחסים וההרמוניה בין האני הפנימי והחיצוני שלנו.


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →


אין תגובות

השאר תגובה

שים לב, תגובות חייבות להיות מאושרות לפני שיפורסמו.